Z Szogunem pod pachą dzięki konkursowi

Tekst Szogunowo-klimatyczny zapowiadał konkurs, a żeby zapowiedź nie była jak ten król, … („(…) zawsze zostawiaj takie niedomówienie. Więcej inteligientnie.”), to ją niniejszym spełniam 🙂

Nagrodę, czyli nowiutkiego, jeszcze nie pochlapanego posoką Szoguna sponsorują ZnadPlanszy oraz wydawnictwo Rebel – bo skoro taka dobra gra, to trzeba fanom sztukę rozdać 🙂

Nadesłane prace będę oceniał ja, kwiatosz, od razu ogłaszam, że najwięcej punktów zdobywać będą prace doprawione humorem. Pracę zwycięską, wyróżnione oraz wyróżnione bardziej zamierzam opublikować, proszę więc o przysyłanie prac mieszczących się w skali „publikowalności” 🙂

Wstęp do pytania konkursowego: Autorzy gier często implementują pewne mechanizmy jako oddanie specyficznych realiów epoki, czy też unikalnego zjawiska charakterystycznego dla tematyki gry. Przykładem takiego zabiegu jest np. tracenie surowców po fazie produkcji w Cywilizacji, co obrazuje korupcję w rozrośniętym państwie.

Pytanie konkursowe: Jakie unikalne cechy bitew z okresu walki o ustanowienie siogunatu zdecydowały o tym, że do ich przedstawienia w Szogunie zastosowano blender?

Proszę o odpowiedzi nieprzesadnie rozbudowane, myślę że do 12 zdań będzie w zupełności wystarczające.

Ważna aktualizacja – odpowiedzi przysyłajcie proszę oznaczone pseudonimami, z którymi nie jesteście normalnie kojarzeni – ułatwi mi to zdecydowanie bezstronność 🙂 Odpowiedzi proszę nadsyłać na adres kwiatosz@znadplanszy.pl – ponieważ najlepiej myśli się w weekendy, termin nadsyłania upływa 21.09.2014r. o 23:59. Zwycięzca zostanie ogłoszony niedługo później, nagrodą jest oczywiście egzemplarz gry Szogun 🙂

Zachęcam do udziału 🙂